Fullt upp!

Åh, dagarna går i ett känns det som. Jag har varit i skolan, och jobbat ett par dagar. Igår var det fest på kvällen. Föris hos Kalle och sen gick vi för ovanlighetens skull till Platå. Jag kände mig som 45 bland alla 18(ish)åringar. Vi kanske är lite för gamla nu? Och musiken var inte lika bra som förr heller? Men vi hade kul iallafall. Tack för kvällen tjejer <3 

Idag blev jag väckt runt åtta och mådde inte bra direkt. Mådde illa hela morgonen, men det löste sig ganska bra med ett par resorb! Men det var bara att sätta sig i bilen och åka på kalas. Mesta delen av släkten var där och ljudnivån var rätt hög. Jag överlevde, men sov hela vägen hem. Segheten sitter i än, så det är väl dags att sova! Godnatt :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: