halvfärdig

Goddag! Morgonen har bestått av att plugga, springa en sväng, suga i mig så mycket sol som möjligt och nu sitter jag här och äter halvfärdigt ris till lunch. Jag blev lite otålig! 
 
Tror det kommer vara så hemma hos mig rätt ofta sen. Jag är obotlig (hittills?) tidsoptimist, så jag kommer väl alltid ha bråttom. Jag börjar alltid laga mat när jag redan är hungrig och då vill jag ju äta så fort som möjligt! Men den här gången orkade jag helt enkelt inte vänta när resten redan var klart. Men vad gör lite tuggmotstånd...
 
Om ett par timmar ska jag bege mig mot jobbet. Och äta halvfärdigt ris till middag igen.... haha 

Kommentarer

Hahahah Precis när jag läser detta sitter jag bitter som fan och tvingar i mig mitt egna halvfärdiga ris. Gjorde samma misstag som dig :((

Svar: Hahah gud vad roligt! Eller alltså, tråkigt att äta halvfärdig mat, men roligt att vi båda gör samma sak samtidigt?! :)))
Josefine Lindén

haha aaah!! xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: