Något jag kommer sakna

Det ska bli så himla skönt att flytta till min egen lägenhet, men något jag kommer sakna är mina katter. Mina jättesöta, mysiga, gosiga katter. Det kommer bli så tomt i sängen på natten. Ingen liten Ester som promt ska ligga så nära benen att man inte kan röra sig. Ingen stor siggeklump som stoppar in huvet i armhålan (jag vet, konstigt) och kloar. Mina bebisar, som jag är helt säker på förstår allt jag säger när jag pratar med dom haha. 
 
Här är Sigge, smickrande vinkel för han är egentligen jättestor. 
 

Kommentarer

Fy tusan så söt!!!!!! Vill bara köra ner mitt huvud i hans fluffiga päls :D

Svar: Haha JAG VET! :D
Josefine Lindén

Det jobbigaste med att flytta var helt klart att lämna katterna! Så tomt utan dom små liven haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: