semlogram

Idag började "helvetes-månaden" med plugg och dubbeljobb. Dagen till ära fastnade mitt lås på cykeln så jag fick snällt gå hem i stormen! Det kändes så himla bittert. Tur att jag har laddat upp hela helgen och bara gjort sånt som jag tycker är kul. Dessutom - jag har ätit tre semlor, en varje dag. Jag fick ett semlogram av Tanja, som kämpat jättelänge för att ge mig en haha. Jag blev så himla glad. (Tack hjärtat! <3) 
 
Idag lyckades jag övertala min chef att ge mig ledigt över påsk. Jag var så himla nervös innan, kallsvettades och hjärtat bankade hårt. Men hon sa okej till slut. Då ska jag på kryssning till Riga! 

 

Kommentarer

Åh modiga du! Vad bra att det löste sig :D

Svar: Haha ja, tur det! Jag va så nervös!
Josefine Lindén


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: