Klubb bubbel

I lördags hade jag över tjejerna på middag. Kan ju nästan kalla det flytta-ut-middag. Vi åt mat, efterrätt och spelade spel. Det var meningen att jag och Anna skulle gå ut, men det blev för sent så när resten av tjejerna gick fick vi sällskap av Danne. Vi satt mest och pratade till dom gick hem vid halv två. Det var jättetrevligt och alla tyckte om min mat, vilket var skönt *pustar ut*. Dom flesta ville till och med ha recept! En lyckad kväll! Så tack till alla närvarande <3 
 
Jag bjöd på: 
Kyckling i ugn med örtsås och ljummen potatissallad.
Kladdkakemuffins med dumlefluff och hallon. 
 
 

Kommentarer

Tack så jättemycket Jossi för en supermysig kväll och riktigt god mat!

Jag MÅSTE ha recept på den där såsen!!! <3

Svar: Tack själv! Ja du ska få det nån dag :)
Josefine Lindén


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: