rädd för fel

Började morgonen med träning! Armar och rygg blev det idag, men vi får se om jag har någon träningsvärk imorgon. Jag kanske körde lite för lätta vikter.. Svårt att veta när man inte tränat på länge! Och jag räknar inte med några snabba resultat haha. Jag har märkt att jag tränar bäst när det är väldigt lite folk på gymmet så jag kan ta i ifred! Är alltid lite rädd att jag ska se ut som någon på dom där filmklippen med texten "The hell she doing??!!!". Men egentligen vet jag ju att jag oftast kan mina övningar rätt bra! 
 
Nu sitter jag och äter frukost iallafall, ska snart hoppa in i duschen och efter det sätta mig och plugga! Ikväll är det jobb som gäller och kanske lite fredagsmys om jag hinner. 

Kommentarer

Hahaha! sådär tänker jag också!!!

Svar: Haha! Visst är det hemskt?! xD
Josefine Lindén

Ja, verkligen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: