Ny frisyr

Länge har jag funderat på att byta frisyr. Och nu är det gjort! Har har ni resultatet.

 
Heheheh, nej. Jag skojade bara. MEN jag funderar verkligen på det, alltså den kortare frisyren här ovan.. Jag har haft långt hår så jävulskt länge, så jag är fullständigt LIVRÄDD för att klippa av det. "Det växer ju ut" osv, ja det gör det. Men jag är så himla rädd att jag ska bli missnöjd, sakna mitt långa (men slitna) hår, att jag inte ska passa i det nya. Att vara ful är en så himla stor skräck för mig, sjukt eller hur?! Så vad tror ni? Ska jag klippa och gå utanför min comfortzone, eller ska jag ha kvar det långa och bara toppa lite? Vilket är finast? 

Kommentarer

Du passar sjukt bra i kort hår!!

Men min erfarenhet är att man alltid kommer att ångra sig någon gång. Å andra sidan är det ju sant att det växer ut igen :)

Svar: Tack, många som sagt att det är bättre. Men jag är så himla rädd! Tänk om det bara är fint på bild?! :(
Josefine Lindén


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: