Min fina jul

 
Här har ni min jul! Vi var hemma med familjen (minus lillasyster) och marcus mamma och hennes man. Det var hur mysigt som helst! Som vanligt i jultider åt vi nog alldeles för mycket mat. Julbord, fika och godis till Kalles jul och för att avsluta allt åt vi gröt på kvällen. Vi fick mycket fina julklappar allihop. Jag älskar att komma på julklappar som min familj vill ha, men inte har kommit på själva. Hittade något sånt till alla utom Marcus. Är så nöjd med allt jag gav och allt jag fick. E-M & S hade med sig små roliga paket till hazard istället för julblomma, så himla fyndigt?! Och kul! Märkpennor blev min vinst ;)

Idag har vi varit hos mormor och morfar hela dagen. Julbord och fika återigen, lek med kusinerna och julklappar till dom minsta.
Den här julen har blivit över min förväntan! Åh mysigt! På fredag är det minijul igen med lillasyster :)
 
Hoppas alla ni har haft en fantastisk jul! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: