It's beginning to look a lot like Christmas

 
På förmiddagen åkte jag och T till skänninge och gick på loppis. Tänkte inte ta med min plånbok, men gjorde det ändå. Och tur var ju det! Fyndade en jättefin och fräsch gjutgärnsgryta. För bara 160kr! Lagom stor och med handtag. Det är som använda som är bäst, så jag slog till. ÅH är så nöjd. Hittade lite otippat några julklappar också. 

Nu på kvällen har jag slagit in lite olika paket, lyssnat på julmusik och bakat lussebullar! Äntligen lite julstök på riktigt. Jag har fått stryka några saker från min "att göra innan jul"-lista, och stressen har minskat lite grann iallfall. Imorgon blir det mer lussebullar (glutenfria) och mer fixande med julklappar tillsammans med min syster. Kommer bli mysigt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: