OBS! irriterad på dagen.

Alltså, den här dagen........... Den började med skola, som gick jättebra osv. Efter skolan hade jag gott om tid att äta lunch, och hänga lite hemma. Och ungefär där började det. Ester satte klorna sjukt långt in i låret på mig. Åkte hemifrån och glömde matlådan, kom på detta femton minuter innan jag började jobba (Maxi på fredagar är inte att leka med!). Kom försent till jobbet pga maxi. Sen gick jobbet bra. Tills jag skulle ta mig en bit choklad på vårt kontor/personalrum/lager och märker att det lutar skit där. Alltså som i bajs, avföring. Det försvinner inte vilket slutar med att jag får äta mat ute i butiken?!?! Senare när det dött ut på ikano känner jag att det är dags att börja städa. Sätter på vatten till skurhinken. Tar en kund. GLÖMMER BORT HINKEN!!!! Det tog en kvart, tjugo minuter att torka upp allt jävla vatten och jag var inte klar med städningen fören kvart över åtta. Tänkte räkna kassan snabbt, kassan stämmer inte. Räknade om två gånger till, det stämmer inte. Blir förbannad och skiter i det. 
 
Åkte hem och är så jävla glad att denna dag är över. God. Natt. 
 
(och nu glömde jag byta blogg till den jag använder..... suck alltså.)

Kommentarer

testing testing! Fungerar det nu tro?

Men ååh, trodde det var min kommentar som syntes :/ Men nu verkar det iaf fungera att skriva kommentarer till dig ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: