det är inte långt kvar nu

Klockan 12.00 om exakt 14 dagar hämtar jag nycklarna till min lägenhet. Det är bara TVÅ VECKOR dit! Det känns faktiskt helt overkligt. Jag längtar! Mamma är orolig. Mest för att jag inte ska äta ordentlig mat och att jag ska glömma låsa dörren eftersom jag gör det här hemma med jämna mellanrum (upps). Tur att jag har kod till porten, så bara mina grannar kan komma in hehehe hoppas dom är snälla.... Ne, jag förstår henne, men det är mest den här våren som jag varit slarvig. Det kan bero på att jag har så mycket annat att tänka på hela tiden. 
 
Det som kommer kännas mest skönt är att kunna ha precis det jag vill i kylen, bara äta det som jag tycker är gott och att ha mina egna rutiner. Att få bestämma allt själv, stå på egna ben och ha vänner över när jag vill. Men jag kommer såklart sakna katterna, att kunna lägga huvet på mammas axel när jag haft en dålig dag och att alltid ha någon runt mig. Det kommer nog bli väldigt tyst i början. Och det finns en ganska stor risk att jag blir lat :))) Och jag kommer sakna att inte behöva betala räkningar, men vem gör inte det egentligen?!
 
Såhär ser det ut där jag ska bo;
 
 

Kommentarer

Redan börjat planera hur du ska ha möblerna eller är det någon annans skissar man ser? :)

Svar: Det är jag som börjat planera! Var tvungen att veta lite så jag kunde beställa rätt storlek på soffan :)
Josefine Lindén


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: