Gav efter för OS

Idag gav jag upp. Jag gav efter och kollade på OS. Jag har inte velat vara med på Putins makt-jippo med alla hemskheter som rapporteras från sotji och ryssland i allmänhet! Jag har sett lite curling och hockey, då jag sitter i soffan och pluggar (har väldigt svårt att plugga...). Men idag gav jag efter på riktigt, rörde mig inte ur fläcken och kollade på herrarnas längdstaffett! 
 
OCH VILKET LOPP!!!!! 
 
Mest imponerad är jag av Nelson som tappade skidan, ändå tog ifatt och till och med skapade ett mellanrum ner till resten! Alla var såklart jätteduktiga och dom vann ju överlägset! Och ungefär där ångrade jag att jag inte kollade på damerna igår. Såg reprisen och lyckades med nöd och näppe hålla mig för gråt. Vilka prestationer! 
 
Jag älskar den här typen av tävlingar. Längdskidor och friidrott är det överlägset roligaste man kan kolla på! Under dom här tävlingarna som OS, VM och EM ägnar jag stor del av min lediga tid åt att kolla på tv. Något som många kanske inte vet eller räknar med ;) 

Kommentarer

Jag visstee!! ;D ;D haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: