20års kalas

Igår fyllde Life 20år och det firande vi med 20% på allt i butiken. Ballonger och bjudsaker överallt! Och till min stora överraskning fick vi även en hel tårta levererad till butiken! Hur nöjd tror ni att jag var?! Dagen gick jättefort och när Maria kom och skulle byta av mig hade hon köpt hjärtbakelser till oss. Hon är bra söt hon! när jag kom hem väntade ännu en bakelse på mig, mamma är bra hon också. 
Idag jobbade jag inne i stan och "festen" fortsatte även om det var så himla dåligt med folk tidvis. Dagen gick långsamt. Och sen jag kom hem har jag bara ätit och pluggat. La precis ifrån mig böckerna och nu blir det lördagsmys med familjen. Imorgon ska jag sova ut! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: