Vansinnigt trött

Goddag! Det har i princip bara varit jobb dom senaste dagarna. Vi har julpyntat butiken, så nu är det stjärnor och julkulor överallt. Och en julgran! Hur mysigt är inte det?! .. Jag har i och för sig tränat lite också, men knappt så det räknas. Har ont överallt, så jag kan inte göra så mycket. 
 
Imorse hade vi personalmöte, vilket betyder gå-upp-jättetidigt. Vaknade av att resten av familjen stökade i köket vid halv sju. Halvsov bara efter det tills klockan ringde en halvtimma senare. Men jag kunde bara inte öppna ögonen, så klev upp halv åtta och stressade iväg till jobbet. Ni kan ju tänka er hur smart jag kände mig så tidigt (går aldrig upp innan halv nio). Jag hade inte mycket att komma med om man säger så! Känns som jag har gått inlindad i ett lager bomull hela dagen.. Glömde bort hur man brygger kaffe, så det tog tio minuter plus lite guidening. Haha. 
 
Nu håller jag på med tvätten och om en stund ska jag till osteopaten igen. Äntligen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: