Födelsedagsfirande

Present till min syster från familjen Ivarsson. En romanescoblomkål! 
 
Igår hade vi kalas här hemma för min syster, det var verkligen fullt hus! Nästan hela släkten och vänner var här, till och med två kusiner som jag inte har träffat på flera år. Det var jättekul att träffa dom igen. Jag har saknat dom. På kvällen åkte jag och syster ner till stan för bowling och middag med ett gäng vänner. Jag kom sist, alltså verkligen långt efter alla andra, på bowlingen. Efter middagen gick vi vidare till harrys, men alla var så trötta, så det blev bara en kortis! Tyvärr tog jag bara en enda bild på hela kvällen. Så himla rolig present! Haha. Det var en trevlig dag och kväll iallfall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: