Ser ni vad som hänt?!

Jag har ju en ny design. Bättre än allt det lila, eller hur?! Men kanske lite tråkig just nu. Men jag har finurlat på det här jättelänge nu. Blir inte bättre än så här. Och jag är inte så bra på detta. Ha överseende med allt som står på norska! Tusen takk! ;) 

Idag då? Jag har sprungit på staden hela dagen. Jag fyndade nya träningsbyxor som ni säkert kommer få skåda framför! Ska ju komma igång med träningen igen, är det tänkt. Jag hade en miljard saker att köpa kändes det som, men glömde hälften. Men en topp och dricka till nyår fick jag med mig. På måndag får jag ge mig ner och införskaffa resten. Klockan tio hänger jag på låset - börjar jobba tolv. 

Nu mina kära, blir det film och mys resten av kvällen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: