blandade känslor

 
Kom hem igår igen. Så himla trött i mitt huvud! Köra bil så långt är inte kul alltså.. Under resan blev det många tårar, men även många skratt. Det är fruktansvärt jobbigt att se farfar, och hur han knappt får någon hjälp när han behöver det (sjukt dåligt från vårdens sida). Men det är underbart att se min lilla skrutt Ängla växa och prata mer och mer för varje gång jag ser henne. Hon är redan två år! Blandade känslor.. 

Idag ska jag försöka tänka på annat. Handla julklappar, jobba och ikväll ska vi fira Aida på riktigt. Middag, presenter och paketlek!
Saknar mina tjejer, så det ska bli så himla kul <3

Kommentarer

Vad tråkigt för dig Jossi :(

Ja, jag längtar som fan tills ni ska komma! Nu har jag handlat allt (hoppas jag!) och nu ska jag börja förbereda. Hoppas jag hinner hehe.

Du är så sjukt fin på den här bilden för övrigt. Var tvungen att stanna upp o ba "wwwaaaaooooowwww" <3

Svar: Men tack Aida <3 och tack för igår, det var jättemysigt! :)
Josefine Lindén

Så himla sorgligt <3

jag säger som Aida, asså bilden. Herregud va snygg! Ja tappade hakan och också ba waaaaooow!

Svar: Ja, väldigt <3
Men alltså, ska ni säga <3 Vad gulliga ni är.
Josefine Lindén


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: