sparka mig i baken

Igår började skolan med upprop och info, idag var det bara besök på biblioteket. Ganska skönt att jag förmodligen bara kommer ha tre böcker den här terminen! Verkar så himla svårt att leta efter böcker?! Fattade ingenting om alla bokstäver som står på? I vilket fall, inte ett jättegivande besök. När jag lyssnar på någon så finns det vissa saker jag "förväntar" mig; 1. Att hen vet vad som ska sägas. 2. Att hen tar en sak i taget. 3. Att hen håller sig till ämnet och inte tar massa sidospår som är irrelevanta. Killen som pratade idag gjorde allt det där, fast tvärtom..
 
Gick direkt därifrån till gymmet. Jag har inte varit där på år och dar! Men det var skönt, även att jag säkert kunde träna mer. Ger lätt upp när jag känner mig svag osv. Så jag åkte hem och åt lite sen lunch, och satte mig för att plugga. Vilket är vad jag borde göra nu också :))) Har lite kvar på min Life-utbildning som gärna får vara klar innan mitt riktiga plugg börjar nästa vecka. 
 
Välkommen att sparka mig i baken. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: