snälla förkylningen, lämna mig i fred!

 
Varför åker man alltid på en förkylning när man inte har tid? Vi är kort om folk på jobbet, så jag måste verkligen jobba. Jag måste verkligen plugga, och samtidigt ska jag kunna vila. Det går liksom inte. Hoppas jag är frisk till lördag åtminstone, så jag kan umgås med tjejerna lite efter jobbet. 

Jag ska nog köpa ett par nya skor imorgon, ett par riktiga walkingkängor. Måste ha ett par bra skor att gå i till och från jobbet. Dom jag har nu är inte optimala, och jag känner att mina tossingar inte mår så bra just nu. Det märks att man blivit äldre när man tänker funktionellt. Hade det varit bekvämt med högklackat hade jag antagligen haft det varje dag, eftersom det är snyggt. Men nu ser verkligheten lite annan ut. Walkingkängor, bra vinterjacka och ryggsäck, det är det som gäller för att kroppen ska klara sig. Fin får jag tyvärr vara på "fritiden" istället. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: