Life happens anyway

Nu har vi lämnat 2013 bakom oss, och det känns skönt. Det har varit ett tufft år på många sätt.

Men! Jag är så säker på att 2014 kommer bli bättre. Det här är året då jag förhoppningsvis får "fast" jobb, då jag ska börja studera, då jag ska flytta hemifrån. Jag hoppas på att få resa. Men den största förändringen ska jag försöka göra hos mig själv. Lättare sagt än gjort, men jag ska verkligen försöka. Jag ska försöka lita mer på folk. Vad kan hända? Life is gonna happen to you anyway, right? Det finns så mycket att jobba på, men jag kan sammanfatta med att jag ska sluta vänta på att någon annan ska göra mig lycklig, vara mer här och nu och framför allt - skratta ännu mer! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: