jag borde känna mig lättad

 
Igår var det fest! Anna hade en gammal kompis på besök så vi skulle visa vad Linköping går för. Vilket visade sig vara proppfullt på varenda krog!!! Vi höll god min och köade länge, länge innan vi gav upp. Några av oss satte oss på bk och hade trevligt, och några gick hem. Vi kan ha gjort en grov missberäkning av hur mycket folk det är en lönehelg (även om Tanja påpekade detta ett par gånger haha) och vi beställde taxi för sent... 
 
Idag har jag pluggat (och mått relativt bra) och min första uppgift i skolan är inlämnad!!!!!!!!!! Jag kanske ska vara lättad nu, men fy fasen vad nervös jag är! Tänk om den är jättedålig? Tänk om jag skrivit helt fel saker? Tänk om jag får ett F? Okej.... ett F är jag inte orolig för, men jag vill att min polett har trillat ner på rätt ställe liksom. Känns så viktigt att få bra betyg på första så man får lite självförtroende. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: