Motivationen och inspirationen flödar!

Hallå hallå! Jag har egentligen inte tid för det här, men är så himla omotiverad att plugga just nu. Idag har jag jobbat på förmiddagen, det var inget kul alls idag. Sen åkte jag till skolan och gjorde en hälsoprofil på min syster. Det är det jag ska skriva om nu (egentligen). Nulägesrapport, mål och handlingsplan för förändring. Jag tänkte gå till gymmet efter men min mage strejkar och mår inte alls bra. Den gör bara ont mest hela tiden. Så gymmet får jag ta imorgon bitti. Nehe? Ska jag sätta igång då, innan jag börjar svamla? Ja, det är väl bäst. 

I brist på bilder, får ni en från bröllopet jag var på för några veckor sen. Mest för att jag tycker den är fin :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: