matkoma

Igår kväll var jag och mina kollegor på middag hos Mia, min ena chef. Vi får alltid pengar av företaget att gå ut och äta julbord för, men vi hann inte det i december så det fick bli nu. Exotisk buffé, kex och ostar, vin och massa godsaker! Jag tryckte nog i mig lite för mycket. Fyra glas vin kanske blev två för mycket med tanke på att det blev spontan fest i lördags också! Imorse vaknade jag med en obehaglig matkoma, så efter frukost fick jag gå och lägga mig igen. Vaknade inte fören vid tolv! Obehaget har hållt i sig hela dagen.. 
 
Så idag har jag inte fått mycket gjort. Pluggade lite och jobbade 16-20. Och när jag kom hem hade jag fått omdöme på min andra uppgift - A igen!? Va?! Två A på raken?! Prestationsångesten minskar ju inte direkt haha. Men jag är ändå lättad och kan nog iallfall sova gott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: