Spontanklipp



Började dagen med frukost på espresso house med S. Väldigt mysigt faktiskt! Efter ett litet tag fick jag ett litet ryck och ringde frisören, fick en tid och ungefär en timme senare satt jag i stolen med en sax i håret. Jag är nöjd och det känns fräscht, även om det inte är så stor skillnad! 

På eftermiddagen hämtade S (nummer två) upp mig och vi åkte ner till E&S för att fika, mysa med bebis och prata om deras stundande bröllop. Jag är så glad för deras skull! Dom är värda all lycka i världen. Och dessutom, jag och Sandra får planera möhippan! :D 

Kommentarer

Fasen va snyggt håret blir!

Men VAA?? Fan vad roligt för er!! :D :D

Svar: Tack så mycket! :)AAAHHH Jag vet!! :D så himla glad för deras skull!
Josefine Lindén


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: